wtorek, 27 stycznia 2015

Przepraszam

Przepraszam was wszystkich, za mnie, za to, jaka jestem, byłam. Przepraszam, że byłam złą przyjaciółką/koleżanką/znajomą. Że nie potrafiłam. Byłam niemiła, czasami chyba wręcz złośliwa. Przepraszam was, za powody do smutku i złości, które wam dałam, że przez to straciliście do mnie zaufanie, przestaliście ze mną rozmawiać, że dawałam wam w kość. Postaram się zmienić, bo uświadomiłam sobie, że mogę stracić tą garstkę z was, która mi została. Wiem, że niektórzy z was mi nie uwierzą. Postaram się. Straciłam już za wiele. Przepraszam was i całą moją klasę, wszystkich znajomych i przyjaciół. Czy jesteście w stanie dać mi drugą szansę???

8 komentarzy:

  1. Mnie nie uraziłaś spoko. Raczej ja ciebie. Przepraszam ja także.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło proszę?! Przepraszasz kogoś?! NIESAMOWITE! JESTEM W SZOKU, MEDIA PRZYJEŻDŻAJCIE JANEK KOGOŚ PRZEPROSIŁ! O.O A co do ciebie Dana.....no pomyślę, pomyślę ;D nie żartuję wybaczę może i czasem byłaś denerwująca, ale...zawsze stałam po twojej stronie ;3 i przepraszam, że z Jagodą się śmiałyśmy ;_; Wiesz jaka ona jest..no i ja ;D Wybaczam ^^

      Usuń
    2. Ja wybaczam wam bez wahania :3 i dziękuję za wybaczenie. ;) wolałam napisać na blogu, inaczej było trudno...

      Usuń
  2. NOTKA BARDZO PIĘKNA :))
    Tak jak i ten cały niesamowity blog !
    Nominuje cię do LIEBSTER AWARD !
    Więcej: http://w-kazdym-z-nas-plynie-dzika-krew.blogspot.fi/2015/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey! blog jest genialny i chciałabym cię nominować do... LIEBSTER AWARD!!!! YEY! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję cię do LBA!!!<3
    Więcej:http://daryaniolanefilim.blogspot.fi/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Ci się nie podoba, nie komentuj! Jeżeli jednak ci się podoba, zostaw coś po sobie! Liczę także na rady od was!