niedziela, 4 stycznia 2015

LIEBSTER AWARD!!!!

Dziękuję bardzo Veronice Hunter za nominację mojego bloga do "Liebster Award". Jestem przeszczęśliwa, nie spodziewałam się,dziękuję.


                                 Ja nominuję: 

3. ????

Niestety nie mam pojęcia, kogo jeszcze. Szkoda że nie mogę nominowac Very. 



   A oto moje obiecane odp.:


1.Co nakłoniło cię do założenia bloga?
- Nakłoniła mnie moja ciocia, która jest psychologiem. Stwierdziłam, że mogę spróbowac. 

2.Jak nazywa się książka, którą ostatnio czytałaś???
-Były trzy: Miasto: upadłych aniołów,zagubionych dusz, niebiańskiego ognia. Z mojej ukochanej serii Dary anioła.

3.Mieszkasz w Polsce czy za granicą?
- W Polsce. :)

4.  Jaki jest twój ulubiony kolor?
- Niebieski.

5.Jak się nazywa twoja ulubiona piosenka?
- Beth Crowley- Warrior,  plumb-Don't deserve you, demi lovato- heart by heart.

6. Kto jest twoim ulubionym pisarzem lub pisarką?
- Cassandra Clare.

7.Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
- Eh, nie wiem! 

8.Gdybyś dostała 100 000zł., na co byś wydała? 
- Yyyyy... tak samo jak w odp. 7.

9. Jakie jest twoje największe marzenie?
- Jest idiotyczne. Wyjechac do Anglii i spotkac kilka osób które uwielbiam!!!. :)

10.Ile czasu już piszesz bloga?
- Od listopada 2014.

11.Kto jest twoim ulubionym aktorem, a kto aktorką? 
- Vera, po co pytałaś!??? Teraz muszę odpowiedziec... Odp.: Ul. aktor: Jamie Campbell Bower, czyli Jace z ekranizacji Darów Anioła. Ogólnie cała obsada była super. Nie wiem po co chcą ją zmienic! Ul. aktorka: Lily Collins. Cała obsada była super!!!   


Co do nominowanej osoby pytania takie jak Verci. Cały ten post był dla niej. Masz dedyka Vera, poczuj ten fejm :D PS: wpadnijcie:http://daryaniolanefilim.blogspot.com http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com, http://bo-kochac-to-niszczyc.blogspot.com
 http:/

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja dziękuję! to dla mnie bardzo dużo! popłakałam się prawie ze szczęścia!!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jaranie się internetową nagrodą której nie ma ;_; cóż....niech będzie!

      Usuń

Jeżeli Ci się nie podoba, nie komentuj! Jeżeli jednak ci się podoba, zostaw coś po sobie! Liczę także na rady od was!