wtorek, 6 stycznia 2015

Nikt mnie nie rozumie...

Nikt mnie nie chce wysłuchać, nikt nie potrafi mnie zrozumieć. Jeżeli tak, to nie narzucajmy się ( nie mówię o od izolowaniu się ze swoimi problemami od reszty świata). W takiej sytuacji proponuję założyć... pamiętnik. Nie dziennik, tylko PAMIĘTNIK. Możecie w nim tylko rysować, tylko pisać, albo i to i to. Ja mam tą pierwszą formę. W pamiętnikach tego typu możemy rysować, lub obrazować swoje emocje. Rysując możemy przelać całe emocje na papier. Taki szkicownik powinien mieć całkowicie białe kartki. Zamiast siedzieć cicho, lepiej narysować swoje emocje.

1 komentarz:

  1. To jest bardzo dobry pomysł :)) Mimo iż mam najlepszą przyjaciółkę i ona mnie wysłucha... to nie zawsze zrozumie o ci mi chodzi... Tak czy siak pomysł na pamiętnik mi się podoba :)) Dziękuje i notka świetna ! <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Ci się nie podoba, nie komentuj! Jeżeli jednak ci się podoba, zostaw coś po sobie! Liczę także na rady od was!