środa, 31 grudnia 2014

Niepełnosprawni

Widzimy kogoś o kulach/ na wózku inwalidzkim/ z ręką lub nogą w gipsie, i się śmiejecie. Nie śmiejcie się z cudzego nieszczęścia!!! Ja sama musiałam na takim wózku usiąśc w szpitalu, bo nie mogłam chodzic. Kątem oka zobaczyłam, że jakaś pani się patrzy na wózek na którym siedziałam. Odwróciłam do niej głowę, a ona szybko spojrzała się na mnie siedzącą na wózku i zaczęła się śmiac. Jak tak można!? Ja tego nie rozumiem. Widzicie osobę, którą spotkało nieszczęście i się z niej śmiejecie!!! Postawcie się na miejscu tamtej osoby. Jak wielkie nieszczęście ją spotkało. Jaki ona musi czuc ból. Pomyślcie o tym.




PS: Przepraszam za błędy, ale klawiatura się mnie nie słucha. Popsuła się trochę.

3 komentarze:

  1. Przepraszam, że wczoraj nie dodałam, ale miałam zatrucie pokarmowe i nie mogłam wstac z łóżka. ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest święta racja ! Ja też raz wiozłam niepełnosprawną osobę na wózku i jeden facet się na nas spojrzał i zaczął się śmiać. Tak się wkurzyłam, że do niego podeszłam i na niego nawrzeszczałam. Po tym, on nawet nie zaczął protestować tylko odszedł ze spuszczoną głową.
    Notka świetna <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te wszystkie miłe komentarze. Jeżeli będziesz miała następne pomysły na posty to pisz, bo ja nie mam ostatnio pomysłów.

      Usuń

Jeżeli Ci się nie podoba, nie komentuj! Jeżeli jednak ci się podoba, zostaw coś po sobie! Liczę także na rady od was!