niedziela, 28 grudnia 2014

Hejterzy

Sorry, ale mnie to mega wkurza. Wredota ludzi nie zna granic. Hejtowanie w necie, obrażanie w normalnym środowisku, to jest podłe. Jak można takim  byc!? Nasz zły humor NIE powinien się odbijac na innych. Sami nie lubicie by obrażani, nie ważne gdzie. TO NIE OBRAŻAJCIE INNYCH!!!!!!!! Czy to tak trudno zrozumiec!? To jest tak jak byście komuś wytykali kolor skóry!!!  Jeżeli was ktoś obrazi, to krzyczycie, obrażacie się, ale nie myślicie, że wy też ranicie innych!!! Pomyślcie przynajmniej 3 razy, zanim coś do kogoś powiecie.

3 komentarze:

  1. To prawda ! Ludzie nie rozumieją tego, że słowa mają silną moc ! Pamiętam jak raz ktoś powiedział (dla żartu) do mojej przyjaciółki, że jest gruba. To słowo moja przyjaciółka wzięła do siebie i o mało co nie została anorektyczką.
    Obrażanie jest łatwe, ale przyjmowanie trudne. Dlatego ludzie niech serio się zastanowią, bo słowa mają dużą moc !
    Ps. Mam pomysł na notkę ! Mogłabyś napisać notkę o... ludziach w pomocy ? Np. widzisz kogoś, kto płacze na ulicy... Warto podejść i się spytać czy możesz jakoś pomóc, prawda ?
    I ❤ This blog !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Twój blog jest przecudny, super pomysł z muzyką. Postaram się napisac posta na podany temat. Dzięki za komy. dla mnie to i tak dużo. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Ci się nie podoba, nie komentuj! Jeżeli jednak ci się podoba, zostaw coś po sobie! Liczę także na rady od was!