niedziela, 28 grudnia 2014

Mi się podoba, więc tobie też musi...

Coś nam się podoba. Mówimy o tym komuś, a ta osoba mówi, że ona ma inne zdanie, jej się nie podoba. Okej, spoko. Sama spotkałam się z taką sytuacją: coś spodobało się mi, więc powiedziałam o tym znajomej, dałam jej linka. Liczyłam, że  może się jej spodoba. Reakcji się nie spodziewałam. Ona po zobaczeniu tego co jej wysłałam, zaczęła dosłownie wydzierac się na mnie, że jej się to nie podoba. Próbowała narzucic mi swoje zdanie. A ona mówiła, że ocenianie polega na narzuceniu swojego zdania innym. To nie jest prawda. Pamiętajcie o tym moi drodzy, bo teraz przez jej zachowanie ja z nią nie rozmawiam. Zaczęła mnie nawet wyzywac. Następnego dnia zadzwoniła do mnie, jakby nic się nie stało. Była wredna dla mnie poprzedniego dnia, zraniła mnie. Nie chciałam z nią rozmawiac. Nie idźcie w jej ślady, bo to może się tak samo skończyc.


PS: mi się zepsuła jakoś klawiatura i nie mogę pisac jak widzicie.

2 komentarze:

  1. Właśnie ! Każdy może mieć własne zdanie i się nim podzielić, ale nie można zarzucać innym, że się np. mylą.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam taką sytuację niedawno. ;( ps: poleciłabyś mnie?

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Ci się nie podoba, nie komentuj! Jeżeli jednak ci się podoba, zostaw coś po sobie! Liczę także na rady od was!