wtorek, 29 grudnia 2015

Odrzucenie w szkole

O co chodzi???

Wielu z nas na przerwach siedzi samotnie na ławkach, bo nie ma z kim pogadać.  Reszta ludzi nie ma tego problemu. Czekamy, aż przerwa się skończy. Czujemy się odrzuceni. Próbujemy z kimś pogadać, ale inni nas odpychają. Tak mija dzień za dniem. Czujemy się samotni. A może sam sobie na to częściowo zasłużyłeś?  Nawet jeśli tak,  to nie jest powód do strzelania focha na cały świat.  Zacznij działać. 

Co dalej? Co robić??

Nie poddawaj się! Trzeba ruszyć z ławki tyłek i iść spróbować zagadać do kogoś z klasy. Nie chcą z tobą  rozmawiać?  Idź porozmawiać z kimś z innej klasy. Nie znasz nikogo? Najwyższa pora poznać! Nie zasłaniaj się nieśmiałością. Chcesz, to możesz. Ja w ten sposób znalazłam fajne koleżanki. Dalej nie chce ci się? A lubisz siedzieć samotnie? Nie? No właśnie. Samo nic nie przyjdzie, przykro mi że  niszczę twoje życiowe poglądy. Istnieją ludzie też poza twoją klasą! Możliwe, że w ten sposób znajdziesz osobę o podobnych zainteresowaniach? Nie dowiesz się, jeśli nie będziesz próbować szukać.  Boisz się co pomyśli twoja klasa? Ich nie obchodziła twoja obecność, kiedy przeprosiłeś za błędy. Skreślili cię. Może nawet za nic.  Przyjmij to do wiadomości. Nie wiadomo, czy są się jeszcze coś w tej sprawie zrobić. Teraz ty możesz mieć ich w dupie. Szukaj a znajdziesz. Naprawdę.  ( testowane przeze mnie :))
  

Teraz info ode mnie. Postow moze nie być w czasie od 30.01- 7.02 bo wyjeżdżam na pół ferii. Postaram się coś dodawać, ale nie obiecuję.
Spóźnione wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :)) zagląda tu ktoś jeszcze? Proszę, komentujcie, to bardzo motywuje do pisania gdy ma się świadomość, że ktoś tu zagląda i to czyta. Komentowanie zajmie wam minutę, a mnie ucieszy. Piszcie, czy wam się podoba czy nie, jakie tematy poruszyć, co zmienić, poprawić lub usunąć. Do napisania moje ciasteczka :*

2 komentarze:

  1. Super! Kocham twoje rady. Akurat ta mnie nie dotyczy, ale inne są ekstra, serio ❤️❤️. Tęsknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też nie dotyczy ten post, ale mimo to jestem pewna, że jest i będzie pomocny wielu innym ludziom!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Ci się nie podoba, nie komentuj! Jeżeli jednak ci się podoba, zostaw coś po sobie! Liczę także na rady od was!