niedziela, 28 czerwca 2015

Na youtube, blogach... #1: ANONIMY

                                             Wiem, że długo mnie nie było! Przepraszam!


                                                                  Anonimowy


 Osoby komentujące z "anonima" na (niestety nie tylko moim) blogach, na YouTube i nie tylko. 
Denerwujące jest to, że takie osoby myślą, że przez pisanie z anonima wszystko im wolno napisać. To NIE jest prawda! 

                                                               Co głównie piszą?

  Większość takich osób po prostu hejtuje, ale nie wszyscy.@ Jest garstka osób piszących z anonima komentarze, które mają na celu pomoc i radę bloggerowi i innym. Przy ostatnim poście też był anonimowy komentarz,  ale z radami i faktycznie, nie potrzebnie zmieniałam nagle płeć osoby ale po prostu jakoś tak wyszło. Ja postaram się trzymać waszych rad (choć nie wszystkich!). Denerwujące są komentarze też z MOJEGO bloga w stylu: zamknij tego bloga! lub pod zawieszeniem "no nareszcie". *****! Jak nie chcecie czytać tego bloga to nie czytajcie, ja wiem kto to napisał! Nie zamknę bloga, chyba że będę chciała dalej tu pisać. Ja staram się pomagać a nie tylko hejtowac :" yy... jakie to głupie!" To NA PRAWDĘ NIE jest zabawne! 

           
                                                                      ***

            Sama nie wiem, czy nie wyłączyć na tym blogu możliwości komentowania anonimowego.

                                                      LINK!

3 komentarze:

  1. To co piszesz, to prawda jeśli chodzi o anonimy, które hejtują i obrażają. Nie mam nic przeciwko, jeżeli mają jakąś uwagę, ale hejty są najgorsze. Zawsze mam taką zasadę, której sama przestrzegam. "Nie podoba się, to nie czytaj"

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zgadzam się z tb w 100%! Nie raz na yt, albo (niestety) na twoim blogu jakieś zjeba*e hejty. Żal mi tych ludzi 😂😂😂oni myślą, że jeśli wala z anonima, to nikt nie wie, kto to. Mylą się. Ja tak jak Veronica i ty przestrzegam tego zdania. Ale ja sądzę, że nie można marnować czasu na takich idiotów. Chyba to wszystko :* kc do zobaczenia na działce <3 kc.

    Maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczera prawda! Nie rozumiem ludzi którzy chcą pogrążyć blogerów. Lecz muszą mieć jakieś powody. Za pewne problemy psychiczne.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Ci się nie podoba, nie komentuj! Jeżeli jednak ci się podoba, zostaw coś po sobie! Liczę także na rady od was!