sobota, 28 marca 2015

...

Ja się zastanawiam, czy ktoś to czyta bez przymusu, zagląda tu z czystej chęci. Bo jak nie, to po co ja to tak właściwie piszę? Sama dla siebie? Tak nie chcę pisać. Jak ktoś się nie zgadza z tym, co ja piszę, to niech po prostu przestanie to czytać, bo ja założyłam tego bloga, by pomagać, dawać rady, bo nie jesteśmy ideałami, ale... parę rzeczy można by nie tylko w sobie,  zmienić☺. Wieem, ja też nie jestem najmilsza i bez skazy, perfekcyjna, ale... staram się zmienić☺.

7 komentarzy:

  1. Czytam Twoje posty, ale nie lubię zostawiać komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam, czytam, czytam ! Wchodzę, wchodzę, wchodzę ! Złamiesz mi serce, jeżeli usuniesz tego bloga ! Nie masz pojęcia jak bardzo twoje rady pomogły mi, a nawet moim koleżanką, którym przetłumaczyłam twoje rady z polskiego na fińskie !<3 Dlatego PLIIIS, nie usuwaj !<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ze ktos tu bardzo zacięcie usuwa moje komentarze :-/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli usuniesz bloga, to ja usunę siebie ze świata dzisiaj i nie zobaczymy się jutro na świętnym-najpiękniejszym miejscu na świecie! :'(:'( chyba wiesz kto to. Nie chce mi się po prostu logowac bo to by trwało godzinę ;):') kc <3 paa

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli Ci się nie podoba, nie komentuj! Jeżeli jednak ci się podoba, zostaw coś po sobie! Liczę także na rady od was!